Google Cégem fiók képek: Milyen fotókat érdemes feltölteni?
Az elmúlt két évben számos ügyfélnek segítettem a Google Cégem fiókját elkészíteni, optimalizálni a lokális marketing részeként. Az itt tapasztaltak alapján azt látom, hogy a fotókra nem igazán fektetnek nagy hangsúlyt a vállalkozások (partnereim 82%-a nem tartotta fontosnak). Pontosan ez adta az ötlete, hogy néhány sorban írjak erről a témáról.
Google Cégem fiók fotókategória
Mikor egy vállalkozás optimalizálja a Google My Business fiókját, lehetősége nyílik különböző képeket feltölteni az alábbi kategóriákba:
- Profil
- Borító
- Kültéri
- Beltéri
- 360
- Identitás
- Munkában
- Csapat
A gyakorlatban látom, hogy a legtöbb esetben a profilfotó, borítófotó feltöltésre kerül, esetleg még egy beltéri és kültéri is, de a többi üres marad. Véleményem szerint ezen érdemes változtatni a fiók megfelelő optimalizálása miatt.
Tipp: A Google Cégem fiók fénykép résznél minden egyes kategóriába tölts fel legalább egy fotót! A 360 fokos kép elkészítéséhez a díjmentes streetwiev appilkációt javaslom, amit innen tudsz letölteni.
Milyen képeket tegyek fel?
Az elmúlt időszakban több mint 2000 képet töltöttem fel a helyi idegenvezető program keretén belül (nagyon sok boltot, helyet látogattam meg) a Google Térképre. Teszteltem, hogy milyen típusú fotókat néznek meg az emberek leginkább. Felállítottam egy rangsort.
- Külső fotók, egyedi különlegességet bemutató fotók
- Beltéri fotók, 360 fokos fotók
- Termék fotók
- Csapat, munkában fotók
Ezek alapján szeretnék javasolni egy szakmai fogást, amivel követheted, hogy milyen fotókat néznek meg a látogatók a Google Térképen, mikor az oldaladat megtekintik.
Tipp: Tölts fel egyedi fotókat a vállalkozásodhoz véleményként a Google Térképre, mert így sokkal nagyobb nézettséget tudsz elérni, ráadásul nyomon követheted a képek megnézésének számát is.
Összegezve
A Google Cégem fiók optimalizálásához elengedhetetlen a fotókategóriákhoz legalább egy fotót feltöltése. Készíts olyan egyedi fotókat (termék, kültéri, beltéri), amelyeket vélemény formájában posztolsz ki a Google Térképre. Ezen két lépés segítségével nagyban segítheted céged lokális online marketing tevékenységének sikerét.
A témához kapcsolódó videót, itt találsz: https://www.youtube.com/watch?v=FM-C17Y-dig